Διατήρηση Πελατών στο γυμναστήριο

Διατήρηση Πελατών στο γυμναστήριο

14 March 2017

Διατήρηση Πελατών στο γυμναστήριο 

 

Ως ιδιοκτήτης γυμναστηρίου, η διατήρηση ενός μέλους μπορεί να είναι το δυσκολότερο μέρος της διαχείριση της επιχείρησής. Μέλη έρχονται και φεύγουν, αλλά ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να τους κάνουμε να έρχονται στο γυμναστήριο μπορεί να αποτελεί από μόνο του μία πρόκληση. Με την αγορά κορεσμένη από γυμναστήρια, πολλά από τα οποία ανταγωνίζονται στην τιμή μόνο, συν την αυξανόμενη δημοτικότητα των μη παραδοσιακών γυμναστηρίων, τα μέλη σας έχουν τόσες πολλές επιλογές ως προς το πού να ξοδέψουν τα χρήματά τους, καθιστώντας το δύσκολο να προσελκύσετε και να διατηρήσετε τα μέλη. Είναι λοιπόν ζωτικής σημασίας να κατανοείτε τις κατηγορίες συνδρομής για την επιτυχία της επιχείρησής σας.

 

Τα 3 είδη συνδρομής 

 

  • Ενεργά μέλη

Παρευρίσκονται στο γυμναστήριό σας 8 φορές ή περισσότερο το μήνα

Τα μέλη αυτά συνήθως είναι αυτάρκη, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να προσπαθήσετε ιδιαίτερα για να τα διατηρήσετε. Σύμφωνα με την IHRSA, τα μέλη αυτά αποτελούν περίπου το 29% των συνδρομών του γυμναστηρίου. Είναι το θεμέλιο σας και είναι οι επονομαζόμενοι brand champions και γενικά θα ασκούν μεγάλη επιρροή σε τρίτους για να έρθουν στο γυμναστήριό σας.

 

  • Μέλη μικρής χρήσης

Παρευρίσκονται 4-7  φορές το μήνα

Συνήθως αποτελούν περίπου το 27% της βάσης συμμετοχής και ενώ δεν είναι ιδιαίτερα ενεργοί, δίνουν έμφαση στην αξία της συνδρομής παρότι που δεν την αξιοποιούν στο έπακρο.

 

  • Μέλη που εγκαταλείπουν

Παρευρίσκονται λιγότερο από 4-7  φορές το μήνα

Το πιο πιθανό είναι να μην ανανεώνουν τη συνδρομή τους, ένα επιβλητικό 44% από όλες τις συνδρομές γυμναστηρίων εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή. Ωστόσο δεν είναι όλα χαμένα - υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να απομακρύνουμε τα μέλη από αυτή την ομάδα υψηλού κινδύνου.

 

Το να παρευρίσκεται το  μέλος στο γυμναστήριο είναι στενά συνδεδεμένο  με τη διατήρηση του πελάτη. Αν τα μέλη έρχονται στο γυμναστήριο και βλέπουν αποτελέσματα, πιθανότατα να ανανεώσουν τη συνδρομή τους όταν λήξει. Οι πρώτοι 3 μήνες είναι η πιο κρίσιμη περίοδος για τα νέα μέλη για να τα κάνετε να έρχονται δεδομένου ότι ο ρυθμός διατήρησης πελατών μεγαλώνει: τα μέλη που επισκέπτονται λιγότερο από μία φορά την εβδομάδα  μέσα στον πρώτο μήνα της συνδρομής τους έχουν 59% πιθανότητα ανανέωσης, ενώ τα μέλη που επισκέπτονται 3 φορές ή περισσότερο την εβδομάδα  έχουν 78% πιθανότητα ανανέωσης.

Αν τα μέλη από την ομάδα χαμηλής χρήσης αυξήσουν την παρακολούθησή τους κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών,  είναι 14% πιθανόν να ανανεώσουν τη συνδρομή τους από τα μέλη που δεν αύξησαν την παρουσία τους. 

 

Πώς να λειτουργήσει η συνδρομή προς όφελός σας.

 

Πώς μπορούμε λοιπόν να κάνουμε τα μέλη που ίσως να διακόψουν τη συνδρομή τους, να τα κάνουμε να έρχονται πιο συχνά (ακόμα και αν γίνουν «χαμηλής χρήσης» συνδρομητές); Επιπλέον, πώς πετυχαίνουμε να μετατρέψουμε τα μέλη «χαμηλής χρήσης» σε «ενεργά;» - Θα υπάρξει επόμενο άρθρο στο οποίο θα αναπτύξουμε 4 μεθόδους για το πώς θα το επιτύχουμε.

Εν το μεταξύ, ελάτε σε επαφή μαζί μας και δείτε τις μάρκες του LIFE FITNESS group στο κεντρικό κατάστημά μας στη Λευκωσία. Καλέστε σήμερα στο 22 45 45 54 και αφήστε μας να σας καθοδηγήσουμε έτσι ώστε να πετύχετε το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα από τους συνδρομητές σας.  

Article Categories