Τι πρέπει να σκεφτείτε πριν ανοίξετε το δικό σας Ινστιτούτο ή SPA

Τι πρέπει να σκεφτείτε πριν ανοίξετε το δικό σας Ινστιτούτο ή SPA

10 February 2017

Για πολλούς επαγγελματίες της βιομηχανίας της ομορφιάς, η απόκτηση ενός δικού τους ινστιτούτου είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Εάν έχεις τις ικανότητες και το απαιτούμενο κεφάλαιο για να ξεκινήσεις τη δική σου επιχείρηση τότε είσαι σχεδόν στα μισά του δρόμου. Ωστόσο, όπως κάθε άλλη επιχείρηση, ξεκινώντας τη δική σου μπορεί να είναι μία πρόκληση η οποία να συνοδεύεται από πολλές εργασίες και υποχρεώσεις.

 

Επιτρέψτε μας να σας δώσουμε κάποιες συμβουλές από την 30ετή εμπειρία μας, την αγάπη και το πάθος που έχουμε για το χώρο της ομορφιάς.

 

Δημιουργήστε ένα επιχειρηματικό πλάνο
«Ένα επιχειρηματικό πλάνο είναι βασικό για να ξεκινήσετε ένα Ινστιούτο γιατί λειτουργεί σαν χάρτης και βοηθάει τον επιχειρηματία να λάβει υπόψη όλους τους τομείς της επιχείρησης. Επίσης εξασφαλίζει πως ορίζετε ένα σύστημα μέτρησης ως προς την επιτυχία και πως λαμβάνετε υπόψη τα οικονομικά πριν επενδύσετε χρόνο και χρήμα σε ένα κανούργιο χώρο.»- Ali Ryan, ιδιοκτήτης, The Dry House

 

Βρείτε ένα τρόπο να ξεχωρίσετε
«Κέντρα αισθητικής υπάρχουν σε κάθε γωνία, ακόμα και σε μικρές πόλεις, το να μπεί κάποιος στην αγορά με κάποια εξειδίκευση ή συγκεκριμένη υπηρεσία μπορεί να προκαλέσει τρομερό αντίκτυπο και να προκαλέσει πίεση ως προς το άνοιγμα της επιχείρησης σας. Τα περισσότερα Ινστιτούτα προσπαθούν να ικανοποιήσουν τους πάντες, προσφέροντας ένα τεράστιο μενού υπηρεσιών. Αυτό όμως δεν σας βοηθάει να ξεχωρίσετε στην αγορά. Ακόμα και αν προσφέρετε αρκετές υπηρεσίες ομορφιάς, η προώθηση μίας εξειδικευμένης υπηρεσίας θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε όχι μόνο ένα πιστό πελατολόγιο αλλά και να δώσετε άμεσα αξιοπιστία στο χώρο σας καθώς επίσης και στους συνεργάτες σας.» – Pamela Jeschonek, ιδιοκτήτης, Everyday Esthetics Eyebrow Studio

 

Ερευνήστε την τοπική νομοθεσία και τους κανονισμούς.
«Κάντε έρευνα. Βεβαιωθείτε πως συμμορφώνεστε με την νομοθεσία και τους κανονισμούς. Αν πρέπει να κάνετε κάποιες προσαρμογές στο αρχικό σας σχέδιο λόγω των νόμων και των κανονισμών, να το κάνετε όσο το δυνατόν νωρίτερα ούτως ώστε να αποφύγετε τυχόν διακοπή των εργασιών σας αργότερα (αποπληρωμή προστίμου). Έτσι θα εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα.» – Shanell Jett, ιδιοκτήτρια και stylist, JettSet Mobile Studio

 

Μιλήστε μας
Αφήστε μας να σας καθοδηγήσουμε ως προς την επιλογή μάρκας που θα επιλέξετε για το Day spa ή στο Ινστιτούτο σας, τα κατάλληλα έπιπλα, τον εξοπλισμό και κυρίως για την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η επιμόρφωση είναι βασικός παράγοντας και εμείς είμαστε επαγγελματίες σε αυτό.

 

Επιλέξτε τη σωστή τοποθεσία
«Εξασφαλίστε μία αξιόπιστη τοποθεσία με μεγάλο χώρο στάθμευσης. Εάν είναι εύκολο για τους πελάτες να επισκεπτούν το χώρο σας, θα έχετε περισσότερους, που σημαίνει περισσότερο κέρδος για να αποπληρώσετε το αρχικό σας δάνειο και να βάλετε στην άκρη τα έξοδα ανάπτυξης.» Navy Federal Credit Union

 

Επικεντρωθείτε στο προσωπικό
«Θα συμβούλευα ένα καινούργιο Ινστιτούτο να επενδύσει στην εκπαίδευση και στο κίνητρο που θα δώσει στο προσωπικό. Ο οποιοσδήποτε βέβαια τεχνικός θα γνωρίζει την τέχνη του. Ωστόσο, ίσως να χρειαστούν βοήθεια όσο αφορά το μέρος των πωλήσεων και της διατήρησης πελατών. – Jennifer Quinn, client relations & Web content executive, Phorest

 

Σκεφτείτε τους πελάτες σας
«Οραματιστείτε πως θέλετε να νιώθουν οι πελάτες σας, τι εμπειρίες θέλετε να έχουν από εσάς και τι χρήση επιθέτων θα κάνουν όταν θα περιγράφουν την εμπειρία τους στην επιχείρησή σας. Αυτό θα βοηθήσει για να αναπτύξετε περαιτέρω το look, την αίσθηση και την ατμόσφαιρα που επιθυμείτε για την επιχείρηση σας.» – Samira Far, ιδρυτής, Bellacures

 

Προσλάβετε ένα σχεδιαστή
«Συνεργαστείτε με ένα σχεδιαστή ή σχεδιαστή εσωτερικών χώρων για να είστε βέβαοι πως θα μεγιστοποιείσετε τις δυνατότητες του χώρου. Λάβετε υπόψη τυχόν υδραυλικές ανάγκες, και εκμετελευτείτε τον κεντρικό χώρο του κομμωτηρίου με διπλής όψης σταθμούς ή άλλες χρήσεις. Να γνωρίζετε τις διαστάσεις για την κάθε περιοχή, ούτος ώστε να μπορείτε να αγοράσετε εξοπλισμό που να χωράει στο χώρο ή να τον παραγγείλετε. Εαν απαιτούνται κατασκευαστρικές εργασίες, προσπαθήστε να τις διαπραγματευτείτε κατά τη σύναψη του συμβόλαιου σας .» – Miriam Deckert, marketing director, SalonSmart

 

Δώστε βάση της αξίας σας
«Μην δείτε τι χρεώνουν οι άλλοι στην περιοχή σας διότι δεν γνωρίζετε τίποτα για αυτούς ή τις ικανότητες τους. Χρέωνα $100 για τον καθαρισμό όταν πρωτοάνοιξα σε μία πόλη όπου ο πιο ακριβός καθαρισμός ανερχόταν στα $38. Χρειάστηκα 25 χρόνια εκπαίδευσης και επιμόρφωσης για να φτάσω σε αυτό το επίπεδο. Κάποιοι νόμιζαν πως ήμουν τρελή και πως δεν θα τα έπαιρνα ποτέ αυτά τα λεφτά – όχι μόνο τα πήρα αλλά εκ΄τότε έχω διπλασιάσει την τιμή στα $200. Αν είστε επαγγελματίας σε ό,τι κάνετε ο κόσμος θα πλήρώσει.» Sheryl Miller, ιδιοκτήτρια, Fringe Hair Art

 

Photo: Joanna Czech Spa, Dallas, USA

Article Categories