Strict Standards: Declaration of Artgroup_Controller_Plugin_Administrator::routeShutdown() should be compatible with Zend_Controller_Plugin_Abstract::routeShutdown(Zend_Controller_Request_Abstract $request) in /usr/www/users/reliad/library/Artgroup/Controller/Plugin/Administrator.php on line 29
Πώς θα προσελκύσετε Νέους Πελάτες στο Ινστιτούτο σας σε 5 Βήματα - Relia | Beauty Suppliers in Cyprus | Spa in Cyprus | Beauty Salon in Cyprus | Nail Gels in Cyprus | Gym equipment in Cyprus
Πώς θα προσελκύσετε Νέους Πελάτες στο Ινστιτούτο σας σε 5 Βήματα

Πώς θα προσελκύσετε Νέους Πελάτες στο Ινστιτούτο σας σε 5 Βήματα

17 February 2017

Τι κάνει το SPA ή το Ινστιτούτο Αισθητικής σας να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα; Όσο περίεργο και αν ακούγεται, οι πλείστες επιχειρήσεις δεν μπορούν να απαντήσουν αυτό το ερώτημα  ακόμα και αυτές που είναι επιτυχημένες παρέχοντας εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών. Σε μακροχρόνιο πλάνο, η επιτυχία της επιχείρησης σας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανότητα σας να  διακρίνετε τι την διαφοροποιεί ή την κάνει καλύτερη  από τους ανταγωνιστές σας.

Καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται, δεν αρκεί μόνο να το πείτε στους πελάτες σας και να περιμένετε πως προσφέρετε εξαιρετικές υπηρεσίες και αποτελέσματα. Οι πελάτες έχουν ανάγκη να γνωρίζουν ότι το Spa σας είναι το μοναδικό που προσφέρει  ειδική ποιότητα ή διαθέτει κάποιο χαρακτηριστικό το οποίο να έχει σημασία για αυτούς.

 

 Πώς θα προσελκύσετε Νέους Πελάτες σε 5 Βήματα

 

  • Βήμα 1: Σκιαγραφείστε το προφίλ του κοινού - στόχου: Ξεκινήστε κάνοντας μια λίστα με ό, τι γνωρίζετε σχετικά με τη βάση πελατών σας για να δημιουργήσετε ένα προφίλ του πελάτη στόχο. Το προφίλ μπορεί να περιλαμβάνει ηλικία, εισόδημα, φύλο, γεωγραφία και άλλα δημογραφικά στοιχεία. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε ειδικές ομάδες όπως εργαζόμενες μητέρες, τους λάτρεις των σπορ, ζευγάρια, κλπ.
  • Βήμα 2: Προσδιορίστε τις ανάγκες του πελάτη/προτιμήσεις: Αναρωτηθείτε ποιες μπορεί να είναι οι ανάγκες των  πελατών σας. Τι θα τους κάνει να επιστρέψουν στο Spa σας για μασάζ ξανά και ξανά παρά τον ανταγωνισμό; Μην εξετάσετε μόνο τις υπηρεσίες και τα λιανικά προϊόντα που προσφέρετε για να δημιουργήσετε τον κατάλογό σας. Σκεφτείτε ποιες άλλες ιδιότητες είναι σημαντικές  για τους πελάτες όπως η ευκολία, εξυπηρέτηση πελατών, φιλικό προσωπικό, αξιοπιστία, κατάλληλες ώρες.
  • Βήμα 3: Προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά σας: Δημιουργείστε μία λίστα με τα προσόντα του Spa σας τα οποία σχετίζονται με τις ανάγκες των πελατών σας. Εντοπίστε εκείνα τα χαρακτηριστικά με τα οποία υπερέχετε από τους άλλους. Για κάθε προσόν, δημιουργήστε μερικές παραγράφους στις οποίες περιγράφετε τι σημαίνουν τα προσόντα αυτά για τους πελάτες σας.
  • Βήμα 4: Ενημερωθείτε: επιλέξτε μερικούς πελάτες και άλλους συνεργάτες, ακόμη και προμηθευτές και ρωτήστε τους αν μπορείτε να τους πάρετε συνέντευξη για μισή ώρα περίπου για την αγορά και τις υπηρεσίες σας. Έτσι θα μπορείτε να προσδιορίσετε τα πιο δυνατά σας χαρακτηριστικά και προτερήματα για να χρησιμοποιήσετε στην πρόταση σας για μοναδικά προϊόντα (USP).
  • Βήμα 5: Αναπτύξτε τη δική σας στρατηγική μάρκετινγκ: Χρησιμοποιείστε τη δική σας μοναδική πρόταση πώλησης (USP) ή σχεδιάστε εκ  νέου τη δική σας στρατηγική μάρκετινγκ και όλα τα στοιχεία της. Βεβαιωθείτε πως το  USP μήνυμα σας είναι ξεκάθαρο στην ιστοσελίδα σας, στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, στις διαφημίσεις,  στο e-mail marketing και οποιαδήποτε άλλου τύπου προωθητικές δραστηριότητες. Επίσης, οπτικά στοιχεία θα ενίσχυαν  το USP μήνυμα σας.
  • Μιλήστε μας και βεβαιωθείτε πως δίνετε ό,τι καλύτερο για το Spa σας  και το ινστιτούτο ομορφιάς σας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε και γιατί αγαπάμε αυτό που κάνουμε.

 

 

 

Article Categories